Hvad skal jeg anmelde?

Her er et par ideer til steder, vi gerne vil have anmeldt:

Cinemaxx
Metropol (paladium)
Park bio
Gloria
Vester Vov Vov

Arbejdermuseet
Amagermuseet
Dansk Design Center
Botanisk Have
Brede Værk
Bymuseet
Cisternerne
Vharlottenborg
Kunstindustrimuseet
Den kongelige afstøbningssamling
Den hirchsprungske samling
DieselHouse
Frederiksborg Slot
Gammel Stran
Heerup museet
Gammel Strand
Museet for Samtidskunst
Nivaagaard
Nationalmuseet
Nordatlantens Brygge
Politihistorisk museum
Post og telegrafmuseet
Storm P museet
Told og Skat museet
Danmarks Akvarium
Zoologisk Have

Betty Nansen
Turbinehallerne
Det kongelige teater, Kgs Nytorv
Aveny T
Edison
Nørrebros Teater

Wallmanns Salonger

Oubæk
Restaurant Luns
Umami
Gastronomique

Alle diskoteker og klubber

4 svar til Hvad skal jeg anmelde?

  1. […] Men der er stadig masser af flere steder, der ikke er anmeldt. Fortæl om dine værste og bedste oplevelser på byens steder. Hvis du mangler inspiration, kan du jo f.eks. kigge i denne liste. […]

  2. Mikkel siger:

    Af de ovenstående har jeg anmeldt cinemaxx, Danmarks Akvarium og Umami. Jeg anmelder nogle flere fra listen, når jeg får tid.

  3. morten siger:

    Super! Rettet i ovenstående liste🙂

  4. […] Museer: Her er et væld, der mangler. Se for eksempel her. […]

