Fest!

Onde tunger vil påstå, at vi har været i luften længe og med ca. 500 steder, 200 brugere og 750 anmeldelser er vi også kommet godt ud af starthullerne. Helt uden en åbningsfest. Så den holder vi nu!

Derfor vil vi gerne se brugere, bloggere, venner, web2.0 nørder, forlovede, festaber og David Hasselhoff til åbningsfest torsdag den 30. november kl. 18.00. Vi serverer gratis Tigerøl og Cava frem til kl. 20 (eller indtil der ikke er mere). Kl. 21.00 spiller bandet Dreamjockey. Alt dette på top 10 stedet Apparatet, Nørrebrogade 184, 2200 N.

Tilmeld dig på www.mitkbh.dk/fest – og inviter endelig venner, kollegaer, familie og hende pigen, hvis telefonnummer du fik i lørdags.

Håndtegn og al det der…

Claus, Jess, Julius, Mikkel, Morten, Morten & Rasmus

invitation

5 svar til Fest!

  1. Christian i London siger:

    Hej, jeg skal ikke blande mig, men lagde lige maerke til at der var en bemaerkning om at man ku koebe hash paa Jaegersborggade eller hvor det nu var.
    Jeg skal jo ikke pege fingre, men hvad har i taenkt jer med stoffer etc.? hvad hvis der ogsaa kommer et indlaeg om hvor man kan koebe heroin? er det ok?

    Hilsen Kedelige Christian

  2. mikkelsander siger:

    Hey

    Det er ikke noget vi har diskuteret i gruppen, men her er min holdning. Den slags cencur har jeg ikke lyst til at udøve. Hvis jeg anmeldte istedgade ville jeg også skrive at man kunne købe alt fra heroin til råhypnol. Og sex. Hvis jeg anmeldte et eller andet forstadsdiskotek, ville jeg sikkert også skrive at de solgte vodkaklovne til 16 årige. Hvis jeg anmeldte øresundbroen ville jeg sikkert også skrive at udenlandsdanskere (bosat i Sverige) bruger den som testracerbane for deres afgiftsfri Audier. Alt sammen ikke særlig rare ting, men nu engang virkeligheden. Så kan brugerne selv vælge om de vil bruge det som en kundeserviceoplysning eller en advarsel. Men stod jeg på et hjørne og solgte narko, ville jeg sgu nok ikek reklamere på et offentligt website, hvor politiet også har adgang til at læse alt hvad der bliver skrevet.

  3. morten siger:

    Ligesom andre medier af og til skriver om, at dette og hint sted foregår der ulovligheder, så kan det selvfølgelig også ske på mitKBH. Jeg har ikke lyst til at lægge navn til en guide i at købe heroin, så hvis nogen skriver sådan en, vil jeg da meget håbe, at politiet læser med.

  4. johanodich siger:

    er det mon ulovligt at sige “””på istedgade kan man købe allle stoffer”””??
    fænakker-platugler, kom ud af jeres huller og lær hvordan man ruller”

  5. johanodich siger:

    word up- homie’

