Hvem er dine fem yndlingsanmeldere?

E N Willumsgaard fordi han har et helt andet syn på byen end mig og skriver morsomme og finurlige anmeldelser

Miya fordi hun er en af de mest sarkastiske og hårde skribenter, jeg har haft fornøjelsen af at læse, se fx det rene glas

Janne Aagaard for hendes anmeldelse af Louises (også de andre, men den er noget særligt)

Katrine fordi jeg kan læse hendes anmeldelser, selvom vi næppe nogensinde vil mødes i byen

Sveskemus for hans fyldige, velorienterede og underholdende anmeldelser

Tak til jer!🙂

6 svar til Hvem er dine fem yndlingsanmeldere?

  1. Og en tak I LIGE MÅDE herfra🙂

  2. Laust siger:

    I skulle få jer et banner, folk kan bruge til at linke til jer.

    Jeg har f.eks. stjålet med arme og ben og skåret det i stykker i PS på min egen blog, for at få et billede med.

  3. morten siger:

    God ide. Den tager vi med på listen.

    Nogen særligt gode ideer? Kunne det for eksempel ikke være fedt at lave et banner, der trækker noget fra din profil?

    “Mine 5 yndlingssteder på mitKBH” eller “3 seneste anmeldelser” eller noget sjovere?

  4. Hej dette er ikke for andet end at “indregistrere” et nyt begreb, som jeg lige har opfundet, METROPROVINS, og den adjektiviske form METROPROVINSIEL.

    Metroprovinsiel betyder noget i retning af en opdatering af tilstræbt “metrolpolær”. For mig er et ønske om en bevidst tilplastring af Københavns indre bydele med høj- og parkeringshuse ganske metroprovinsiel. Det samme er udbredelsen af potensforlængede firehjulstrukne landbrugskøretøjer af mærkerne BMW, Mercedes, Volvo, Porsche, RangeRover mv. Læs i øvrigt videre på:
    http://avisen.dk/blogs/erik_willumsgaard/K_F800_benhavn-_2D00_-metropol-eller-metroprovins_3F00_-151206.aspx

