Fem huller i min opdragelse/steder jeg gerne så anmeldt

Øksnehallen – har du nogen gode holdninger til hvad man kan der?

Jeg må med skam melde, at jeg aldrig har været i DGI Byen. I det hele taget er jeg ikke så meget for svømmeture. Så hvad med alle de andre? Frederiksberg Svømmehal, for eksempel.

Cafe Carlton og Cafe Apropos på Halmtorvet. Der er tre store cafeer på ræd og række (sammen med Square). Hvilken er mindst ligegyldig?

2 svar til Fem huller i min opdragelse/steder jeg gerne så anmeldt

  1. Jeg skal forsøge at komme med relevante anmeldelser af nogle af de efterspurgte steder, når jeg får tid.

    Men jeg har i øvrigt tænkt på, at det ville være en god idé med en facililitet, hvor man kan efterlyse anmeldelser. For vi har jo alle besøgt en hel masse steder, som vi endnu ikke lige er kommet på.

  2. morten siger:

    Jo! Vi arbejder på at lave et forum færdigt til blandt andet det – det skal lige strippes for dårlige funktioner og gøres lidt mere mitKBH-agtigt. Men så satser vi på netop det. Indtil da er du velkommen til at skrive dine efterlysninger her i kommentarerne!

