Et site, jeg vil glæde mig til at se

Jeg glæder mig til at se det nye website voreskbh.dk. Fascinerende navn, der lover om spændende ambitioner. Kunne blive sjovt med konkurrence.

Eller sagt på en anden måde:
Da vores guide til København, mitKBH , i november kom ud til et lidt større publikum, fik vi pludselig travlt. Vi havd ikke før prioriteret at registrere diverse domænenavne, og derfor skulle det pludselig gå stærkt med at bestille mitkøbenhavn.dk og den slags.

Ind til den fine tjeneste Gratis DNS med os. Og når man sådan bestiller 5-6 domænenavne på én gang, bliver man oversvømmet af mails. Da jeg her nu vil tjekke, at alle domænenavnene virker, finder jeg ud af, at et af dem ikke gør voreskbh.dk. Det viser sig, at nogle andre har bestilt domænenavnet lige inden mig. Ja, ja, herregud. Det var ikke ligefrem det vigtigste navn at rende med for os.

Men hvem er det så, der har disse spændende ambitioner om et nyt københavnersite? Med et navn, der lugter af brugerdrevet fællesskabsfølelse? DK Hostmaster giver et lille vink…😉

3 svar til Et site, jeg vil glæde mig til at se

  1. juliusthy siger:

    Haha, det er satme sjovt🙂

  2. Christian N siger:

    … jeg forstår vinket! DET blir da spændende… “… and tonight, on Celebrity Death Match: User Driven Forum vs User Driven Forum Ltd….”

