Forsiden

Vi har selv haft det oppe og vende et par gange, men udsprunget af Nislevs feedback omkring forsiden, vil jeg gerne høre jeres mening. Vi elsker jo alle de små features, men synes nok også selv at forsiden er blevet lidt for overfyldt. Der er jo bare så meget vi gerne vil have med🙂 Hvad siger i, bør vi gemme noget af det lidt af vejen, eller er det godt at man kan få så meget information på forsiden som man kan nu?

4 svar til Forsiden

  1. Emil siger:

    Man kunne måske godt rydde lidt op efter devisen ‘less is more’ og prøve at koble de to smalle celler i højre side af forsiden sammen til én, i den forbindelse kunne man i hvert fald fjern vué (som er lidt dobbeltkonfekt i forhold til den tilfældige anmeldelse i toppen), men jeg har svært ved at beslutte mig for hvad der ellers kunne lade livet: måske top10-, 10nye- eller blog-boksen?

    Noget helt andet som i måske skulle kigge på er at siden af og til (i belastningsperioder tror jeg) kører meget langsomt. Jeg oplever nogle gange at man slet ikke får kontakt og så bare må prøve igen 2-3 min senere.

  2. maltesen siger:

    Jeg har et andet forslags, som godt nok ikke har så meget med selve forsiden at gøre, men det kunne være rart at kunne se, hvem den enkelte anmelder er. Derfor et forslag om, at få billeder på profilerne, hvis den enkelte har lyst til det.

  3. morten gade siger:

    Hej Maltesen

    Den er også øverst på vores prioriteringsliste🙂

    mvh
    Morten

  4. luckow siger:

    @Emil, vi er i gang med et redesign af forsiden og kigger for øvrigt efter en ny server (for det er den der er problemer med…)

