Omtale i Computerworld

Sørme om de ikke har været så flinke at skrive en længere artikel om os i Computerworld.

Et nyskabende koncept har gjort hjemmesiden MitKBH.dk til en ny lysende stjerne på internethimmelen. Fem kammeraters arbejde med siden har ført til en nominering til Webchamp-konkurrencens særpris.

Som det fremgår af teksten her, så skyldes det at vi er blevet nomineret til en “webchamp-særpris”, men det er vidst tvivlsomt om vi vinder.

11 svar til Omtale i Computerworld

  1. .. men hvis nogen af jer dukker op i morgen, så kan vi jo tage os en netværksdrink🙂

  2. luckow siger:

    Hehe, jamen jeg skulle også lige til at linke til din fine omtale: http://www.computerworld.dk/art/38015?a=rss&i=0

    Desværre vil de jo ikke hoste ud med mere end én billet, så vil kommer kun én mand – tror at det blev Julius.
    Det er sgu lidt meget at betale 3000 kr /ex moms per næse når man ikke tjener penge (ahh ok, det er løgn, vores google annoncer har snart tjent 1/3 billet )

    /rasmus🙂

  3. luckow siger:

    Vi skal da for øvrigt også snart have gjort noget ved vores proklamerede samarbejde – indtil videre har vi vist ligget lidt på den lade side hvad det angår.

    Men det skal vi måske lige tage over en mail istedet🙂

  4. crowdcatcher siger:

    Hej drenge
    Tillykke med omtalen i Computerworld, det er en rigtig fin artikel.

    Held og lykke i morgen!…..lidt billigt at I ikke alle kunne få en billet.

    – Roar

  5. Kasper Garnæs siger:

    “men det er vidst tvivlsomt om vi vinder” – hvorfor så beskedne? Jeg synes, det ville være fuldt fortjent hvis I vandt (selv om jeg lagde ud med at nominere findvej.dk :)).

    Keep up the good work!

  6. luckow siger:

    Takker🙂
    Tror at Findvej.dk vinder – fordi den er så genialt simpel at alle fatter hvad det handler om på 20 sekunder.

    Desuden har jeg en eller anden ide om, at vi nok havde fået visket i øret at vi havde vundet allerede nu – men vi krydser da fingre🙂

  7. Tillykke med prisen🙂

  8. Jacob Bøtter siger:

    Ja, jeg vil også lige benytte lejligheden til at sige tillykke med særprisen – godt gået drenge!

  9. morten gade siger:

    Tak for tillykker. Jeg synes stadig, at Peter skulle have vundet.

  10. Kasper Garnæs siger:

    Stort tillykke herfra!

    Jeg er helt enig i at Peter/findvej.dk også sagtens kunne have vundet, men af uransagelige årsager havde Computerworld nomineret findvej.dk/smiley, og den underdel/funktionalitet/whatever er efter min mening mere et eksempel på, hvad man kan med mashups end praktisk anvendelig.

    Hvis man sammenligner de nominerede i det lys, tror jeg ikke, det har været et svært valg.

