1.000 brugere!

Så er vi nået 1.000 registrerede brugere. Dagligt har vi ca. ligeså mange unikke besøgende – på en sløv dag. Det er dejlige tider for mitKBH!

Velkommen til jer alle 1.000 – vi håber at se mange flere.

Hver bruger har i gennemsnit skrevet 1.74 anmeldelser.

6 svar til 1.000 brugere!

  1. storm siger:

    Hey, det er mig der fik brugerid=1000 – har jeg så vundet en jordomrejse eller sådan noget?🙂

    Fremragende site, det her. Jeg fandt ud at dets eksistens takket være omtalen på Computerworld, oprettede mig straks og har netop skrevet min første anmeldelse. Skønt selv at kunne komme til orde overfor byens muligheder.

    Mvh
    Storm

  2. luckow siger:

    Jeps, det er nemlig lige præcis dig🙂
    Det kan være vi finder en præmie eller noget :p

  3. maltesen siger:

    Tilgengæld kunne I godt gøre designet lidt mere lækket eller smide bloggen over på hovedseveren til mitKBH.dk og køre den derfra. Det skulle kunne lade sig gøre…

  4. luckow siger:

    Jep, men vi har vurderet at min tid er bedre brugt på at lave nye features på mitkbh😉
    De andre er jo teknik-spassere :p

  5. storm siger:

    @luckow, det var såmænd bare en joke fra min side. No need for a prize for me. 🙂

  6. […] nummer 1.000 hader Brønshøj Forleden fik mitKBH bruger nr. 1.000. Storm er 37 år og arbejder som systemforvalter i en stor it-virksomhed om dagen. På alle andre […]

