mitKBH opdateret

Så er der sørme kommet lidt nye features.

Det er ikke det store – men det er lækkert🙂
Skynd dig ind på min side og opret dig selv et profil billede så vi andre kan se hvem du er🙂

Se - folk kan hitte ud af uploade avatarer :)Forsiden og siden med anmeldelserne har fået sig en layout overhaling.

Her kan du se listen over opdateringer, men vi skal nok beskrive dem lidt nærmere over de næste par dage.

6 svar til mitKBH opdateret

  1. Trine siger:

    Wauuuw, glæder mig allerede til at indtaste min næste anmeldelse. Tak for det!

  2. maltesen siger:

    Det ser godt ud, så jeg har fået knaldet mit billede ind på min profil.

    Oven i det har jeg faktisk et forslag fra et af de steder, som jeg selv har anmeldt: Et klistermærke til at sætte op i vinduet for at reklamere for at man er anmeldt på mitKBH.dk, hvilket jeg selv synes er en ganske udmærket idé, som hermed er viderebragt til offentligheden og bagmændene.

  3. luckow siger:

    orv, det var da faktisk en god ide🙂
    Tak for det!

  4. Trine siger:

    Uha uha, måtte lige indsætte 30 linjeskift for nyde den lækre detalje med udvidelse af tekstfeltet ved indtastning af en kritrik. Det er zuper greeeeeeen (dvs. fedest) at kunne overskue hele teksten uden at rulle.😛

    Ønske:
    At kunne hoppe successivt mellem felterne i hovedet af anmeldelsen hvor de formelle informationer registreres (adresse, postnummer osv.). Det er ikke muligt i Firefox.

  5. God opdatering, drenge! Det nye favicon er lækkert (og tiltrængt). It’s all about the details😉

  6. luckow siger:

    @trine, det har jeg fikset nu, og det kommer med i næste opdatering – sandsynligvis i denne uge vi er på vej ind i.

