Hvilke steder savner du anmeldelser af?

Er der nogen steder i byen, du gerne så, at andre anmeldte? Hvilke? Det kan være, at jeg eller andre kan hjælpe.

Selv savner jeg anmeldelser af byens gallerier og atelierer -vi har nogle stykke men kunne sagtens bruge flere. Det kunne være rart med lidt inspiration til, hvor man kan købe interessant kunst.

Jeg kender også flere, der gerne så flere anmeldelser af kvindetøjsbutikker. Og selv hører jeg da gerne om skægge butikker med sko og herretøj.

6 svar til Hvilke steder savner du anmeldelser af?

  1. maltesen siger:

    Kirkerne, en bænk hvor man kan nyde en kold fadbamse, en solskinsplet…

  2. turbino siger:

    ja klart.. galleriveggerby.. og hvad med at lave en kategori der har med kontorer / kontorhoteller at gøre… btw jeres site er for super cool..

  3. Ræven siger:

    Savner klart en anmeldelse af Dressmann. Julius?

  4. juliusthy siger:

    Den er på vej! Skal bare lige ned og tjekke deres forårskollektion🙂

  5. Thomas From siger:

    Så tag Sams med – den ligger lige overfor. Tror i det er et tilfælde😉

  6. Camilla siger:

    I disse ammefjendske tider savner jeg anmelderser af steder, caféer osv. med plads til diskret at give sin baby mad uden at genere. AOK har en lillebitte guide http://www.aok.dk/roundup/596, men mon ikke MitKbh kan gøre det bedre? Illum, To caféer på Østerbro og en på Frb. er vel ikke alt…

