Snak snak snak

Der kom også et debatforum med i aftenens vores seneste lancering. Ikke et helt klassisk et med et væld af mærkværdige funktioner og underfora, men derimod et ganske enkelt et, hvor man kan stille spørgsmål. Og hvorfor nu det? Er der ikke rigeligt med debatfora på nettet i forvejen? Og holder manden aldrig op med at stille retoriske spørgsmål?

Vi har valgt at lave et enkelt debatforum for at give mulighed for at have alle debatterne “rundt om” mitKBH og stederne inde på sitet. Grundlæggende ser vi to slags debatter, som det kan være relevant at have:

  • Debatter om MitKBH, for eksempel “Hvorfor er jeres betingelser sådan og sådan”, “Min profil fungerer ikke” og “Jeg har en ide til en ny funktion” osv.
  • Debatter om København og rundt om stederne, for eksempel “Hvor får man de bedste drinks?”, “Hvorfor hader danskerne højhuse?”, “Hvor skal jeg tage min gamle mor med i byen?”, “Jeg skal på en date og pigen er vegetar – hvad skal jeg gøre?” osv.

Teknisk har vi valgt at bygge på Phorum, der også håndterer vores brugersystem.

Vi håber, I kan bruge det. Vi har gemt det lidt af vejen – under Debat. God fornøjelse!

PS: Debat her på webloggen er selvfølgelig også mere end velkommen🙂

PPS: Vi undskylder at have annonceret selvsamme debat forum ved en tidligere lejligheder, men de tekniske vanskeligheder skulle nu være overkommet🙂

Der er lukket for kommentarer.

