mitKBH i Go´ morgen Danmark

Så kom der et rigtig fint indslag om mitKBH i Go´ morgen Danmark. Jeg har flere gange skrevet til dem for at høre om de ikke skulle lave noget om web 2.0 generelt, men hørte aldrig tilbage. Blev derfor meget forbavset da jeg tilfældigvis havde Go´ morgen Danmark kørende i baggrunden og de begyndte at snakke om mitKBH.

Indslaget handlede om kulturguider på nettet, og deres ”web-ekspert” Christian Kongsted kom godt rundt om vores side. Der var lidt problemer med hastigheden på siden, men til sidst fandt han frem til SUSU, da han søgte på Nørrebro + sushi. De kigge også lidt på MangoSpot og en biograf-side jeg ikke lige fangede navnet på Scope, men meget subjektivt vil jeg sige at fokus var på mitKBH🙂

Update:
Link til videoklip
(Klik på “ugens link”)

/morten

9 svar til mitKBH i Go´ morgen Danmark

  1. luckow siger:

    Fedt🙂
    Damn, jeg glæder mig til at vores nye server kommer online så vi slipper for de der hastighedsproblemer…🙂

  2. Dalle siger:

    Jeg så indslaget og vil lige rose jer for et godt stykke arbejde.
    Jeg håber I får masser af succes i fremtiden.

    Dalle

  3. luckow siger:

    @Dalle – tak for det!🙂

    Til dem der ikke lige kunne finde linket – her er det direkte link: http://sputnik-dyn.tv2.dk/player/asx.php?playlist=6423878,&ticketHandle=15845454:cc908a4af6f7cc343602c4b35178e3c4&free=true

  4. Trine siger:

    Hjerteligt til lykke!

    Det må da helt sikkert betyde mere trafik http://www.mitKBH.dk. Og det er jeg sikker på, at I er gearet til med den professionalisme I omgiver jer med. Flot!😉

  5. Christian N siger:

    freaky graf, morten – the power of TV!!! jeg kan selvfølgelig ikke finde linket til den rigtige udsendelse, men det hænger nok sammen med mine (ahem) “evner”…

  6. luckow siger:

    @Christian — hvad med det alenlange link jeg fik skrevet i min kommentar ovenfor?

  7. Trine siger:

    Wow, I’m jealous!

  8. Trine siger:

    OK Så fik jeg også lige set indslaget… og det første der nævnes er kirkegårde – det er da en cadaeu til dig, maltesen!🙂 – hvor bred er KBH? Fedt – kreativt!

