Hvordan har brugerinvolvering påvirket sidens udvikling?

…sådan spørger Mette, der skriver speciale om brugerinvolvering, blandt andet. Og vi svarer gerne – og deler svaret her:

Hvordan har brugerinvolvering påvirket sidens udvikling?

Det er helt centralt for vores udvikling. Jeg kan faktisk slet ikke forestille mig, hvordan vi skulle have udviklet siden uden vores brugere.

Nu, hvor jeg sidder og svarer på dit spørgeskema, kigger jeg på vores gamle arbejdspapir og kan se en masse ideer, der siden er kuldsejlet, tilpasset til ukendelighed eller bare sat på hold til fordel for en masse ideer, der er opstået hos vores brugere – eller opstået hos os, fordi vi har set vores brugeres reaktioner.

Det handler altså om, at brugerinvolvering er helt centralt for vores side. Vi vil ikke lave noget, der generer brugerne, for uden brugerne er siden ikke noget værd. Men det handler også om, at vores brugere har en masse gode ideer, som vi gerne vil bruge. Og endelig handler det om, at vores brugeres adfærd giver os en masse ideer.

2 svar til Hvordan har brugerinvolvering påvirket sidens udvikling?

  1. Sådan skal det gøres! Meget glad for mit nye diplom🙂

  2. morten gade siger:

    Det var godt – og undskyld forsinkelsen🙂

