Genstart

Rasmus og jeg glæder os rigtig meget til årets Reboot, som løber af stablen i slutningen af maj måned. Vi glæder os til nye ideer, nye inputs, nye mennesker og en masse oplevelser. Jeg håber på at møde nogle spændende mennesker og høre om alle deres fantastiske projekter.

Jeg glæder mig blandt andet til at møde:

  • Emme, Jesper & resten af slikfolkene og høre om deres erfaringer og tanker, nu ingen af os kunne være til deres launch
  • MangoSpot-drengene og høre om der snart er flere steder tilbage i Århus, der ikke er anmeldt🙂
  • Connecta for at snakke om, hvordan det er at udvikle 2.0 op af en stor koncern – og høre om deres fine Sunrise-seminarer
  • Trine, som jeg har trådt mine RUC-barnesko med, og som i dag gør sig som blogrådgiver og online parterapeut
  • og en hel masse andre, brugere eller ej – skriv meget gerne i kommentarfeltet, hvis I kommer

Og jeg håber på at finde nogen, der vil snakke om Lifestreams, om mobile netværk, om hvordan vi får forhindret kløften mellem de aktive og de passive, om hvordan man skaber en deltagerkultur på et site, om Microformats, om aflukkede sociale netværk, om hvordan man fører 2.0 ind i en corporate sammenhæng, om hvordan man kan være konsulent og lave 2.0, om hvordan man overbeviser kunder om fordelene ved beta-kulturen, om hvordan man får virksomheder og organisationer til at slippe kontrollen, om hvor den næste øl skal komme fra og en hel masse andre ting.

4 svar til Genstart

  1. Thomas siger:

    Hej Morten,

    det bliver også spas at få en snak med jer igen. Vi har i øvrigt så småt implementeret microformats på vores site. Anmeldelserne på sitet er alle i hReview-formatet (undtagen dem på forsiden (længere historie)). Eksempelvis: http://mangospot.dk/Steder/245/Klassisk65-BistroVinbar.aspx. Vores kalender kommer også snart i hCalendar.

    mvh
    Thomas, Mangospot

  2. luckow siger:

    Jeps, jeg har også leget lidt med microformater, og det er fx på alle vores anmeldelser på profil siderne (hReview og Geo).
    Men jeg synes i høj grad at vi mangler nogle sites/mennesker der bruger det til noget – ellers er det jo lidt ligegyldigt.

  3. Trine-Maria siger:

    Glæder mig til at møde jer på Reboot – jeg har stadig den vildeste respekt for MitKBH🙂

  4. luckow siger:

    @Trine-Maria
    Mange tak for din ros – den varmer🙂
    Jeg begynder også at glæde mig rigtig meget til reboot, og jeg håber at vi når at snakke lidt sammen dér🙂

