Juni – vores bedste måned nogensinde?

Jeg lurede lige lidt inde på statistikken i dag – og opdagede, at vi næsten har slået vores rekord-måned i december hvor i lavede 380 anmeldelser. Det var jo i december vi lancerede, men jeg tror faktisk at vi slår rekorden i denne måned, hvor der jo stadig er et par dage tilbage, og pt. er vi oppe på 359 anmeldelser.

I det hele taget, så har vi kunne mærke en øget anmelder-aktivitet over de sidste 2 måneder – det er dejligt, men vi ved ikke helt hvorfor…

Udsnit fra vores statistikVores trafik er ikke steget noget særligt – vi ligger faktisk lidt fast og har ikke den store vækst lige for tiden.
Hvad skal der mon til at få flere folk ind – og få dem til at komme igen?

7 svar til Juni – vores bedste måned nogensinde?

  1. Trine-Maria siger:

    Folk går mere ud om sommeren – og de vil finde steder, hvor der er udeservering og gårdhaver og grill og den slags? Ja ok, så ikke lige i dag måske🙂

  2. luckow siger:

    Det er åbenbart hybris at skrive sådan noget – så gik anmeldelserne helt i stå:-/
    Jeg kunne dog stadig godt tænke mig folks vurderinger af, hvad der skulle til for at de brugte sitet mere aktivt og en anelse mindre som opslagsværk.

  3. morten gade siger:

    Hej Rasmus

    Vi mangler kun 5 anmeldelser for at ramme 380. Se at komme ud i byen😉

  4. luckow siger:

    … og nu mangler vi kun 3, men de skal så også komme i dag (lørdag)! arrgh!🙂

  5. morten gade siger:

    Det lykkedes sørme🙂

  6. Nicolai siger:

    jeg er først lige begyndt at bruge siden for få uger siden og jeg regner da med at komme højt op med anmeldelser, så kig forbi min profil, conelly

  7. luckow siger:

    Jamen det er da dejligt at høre. Velkommen til!🙂

