Vil du være vores ven?

Vil du være vores ven nr. 100 på det fantastiske MySpace? Vi har allerede David Hasselhoff, Jokeren og kald mig sveske som venner, men der er altid plads til en til.

Vi må nok indrømme at vi ikke bruger vores MySpace profil til særligt meget, og nok aldrig kommer til det, men det er altid fedt at have venner🙂

3 svar til Vil du være vores ven?

  1. Mads siger:

    Jeg må indrømme at jeg er så håbløs at jeg ikke har en MySpace-profil… så jeg ved ikke helt hvordan det der med vennerne fungerer. Men der er en ting jeg altid har spekuleret på. Hvis jeg vil være David Hasselhoffs ven (nøj, hvem vil ikke det?), kræver det så at han accepterer mig som ven? Jeg mener folk som ham får vel 1000-vis af beskeder om dagen… går han så ind og accepterer hver enkelt?

  2. luckow siger:

    Hej Mads
    Du er ikke mere håbløse end os – der er heller ikke nogen af os der privat har en myspace profil…
    Nå, men jeg spurgte om det samme forleden, og ja, han skal også godkende os som ven. Men det har han vel folk til🙂

  3. juliusthy siger:

    Så har vi fået ven nr. 100!… og 101 og 102.

