Hvorfor snakker vi altid om os selv?

Til sidste møde kom vi til at snakke om, at vores blog her måske var gået hen og var blevet ret kedelig, fordi vi altid bare snakker om os selv.
I virkeligheden vil vi også snakke om alt muligt andet, så det vil jeg nu begynde på🙂

Og vi starter i den mindre seriøse ende af skalaen…
Hos vores pendant i USA  – Yelp – har man fundet nogle ret interessante og lidt alternative anmeldelser. Se selv:

Jose Barajas and his gang of six cabaleros!  

My neighbor recommended Jose to me when I saw her landscape done a few years back.
Negotiate!   Jose is flexible as he is kind.  Since 2003 to the present , I had Jose  put in a new lawn and water sprinkler system (which he still maintains), a brick trim on the garden and patio ( and part of the driveway), two fences, new plants and box hedges in the front and back of my home,    I worked out a flat fee for  a mow and blow job twice a month.   Jose’s men fertilizes your plants/lawns at least five times a year.  Whatever you want done, Jose and his crew does it fast, clean and effeciently.

Fundet via Techcrunch.

4 svar til Hvorfor snakker vi altid om os selv?

  1. Sonia siger:

    Fordi tomheden altid søger indad
    Sonia

  2. storm siger:

    Hey, jeg vil osse snakke om mig selv:

    Lige omkring påske fik jeg monteret en markise på min altan. Tanken var, at jeg så kunne sidde der i skyggen og dels arbejde hjemmefra, dels nyde kolde pilsnere i fritiden i en sval skygge. Ikke så længe efter kom der da også et par hede uger, hvor solen bagte og hvor jeg triumferende kunne smile til naboer og tilfældigt forbipasserende på gaden. Men det skulle jeg nok aldrig have gjort, for siden da har vejret været så elendigt, at markisen er lige så brugbar som en kattebakke (jeg har vel at mærke ikke kat). Nu overvejer jeg at få afmonteret den rådne markise, hvorefter solen med sikkerhed vil bage over bydelen igen.

    I øvrigt mener jeg, at tomhed kommer indefra.

    Mvh
    lommefilosofi.storm.dk

  3. luckow siger:

    Heheh, i er sjove.
    Storm, det hedder ikke tomhed – det hedder hybris :p

