Ferietiden har ramt os

… men der er nu stadig ret godt gang i brugerne – dejligt at se🙂

I hører ikke så meget fra os lige for tiden – det skyldes at jeg sitter og er depri over det uendeligt kedelige sommervejr og min manglende evne til at planlægge en ferie, mens Morten og Julius har fjøjtet rundt i Øst Europa de sidste par uger. Mikkel drøner også sydpå i morgen – og Kasper, hva laver du?!🙂

Nå, men vi vender stærkt tilbage i sensommeren🙂

I mellemtiden kan man jo muntre sig lidt med at kigge på Thomas’ From sammenligning af de forskellige sociale byguides der  startede her for et halvt års tid siden, herunder os.
Han snakker om trafik og omtale, hvilket jo er meget fint,  men det ville jo være endnu hvis man kunne måle “kvalitet” af indholdet og kvaliteten af sitesne – hvad fungerer godt dér, hvad burde vi ændre hér osv…

/rasmus (der også vil ha ferie!)

5 svar til Ferietiden har ramt os

  1. kng siger:

    Jeg smutter såmænd på ferie til Bornholm en uges tid. Sol, strand og sild – mmmh…

  2. maltesen siger:

    Jeg har været 16 dage i Norge i juni måned, mens danskerne var ved at drukne i regn. Og oppe nord for Polarcirklen befandt jeg mig i – 25 graders varme…

    Nu er jeg heldigvis snart klar til at køre på med nye anmeldelser på mitKBH🙂

  3. luckow siger:

    Super, velkommen hjem og god tur Kasper🙂

  4. luckow siger:

    Vi debatterer forøvrigt tallene og trendsne i vildensky ovre på Thomas’ blog – du er velkommen til at kigge med🙂

    http://www.thomasfrom.dk/2007/08/01/update-pa-brugergenererede-cityguides/

  5. Thomas From siger:

    Altid rart med en go (og konstruktiv) diskussion!

