Jaiku købt af Google

Google + Jaiku

Sørme om den sociale “lifestream” service Jaiku ikke også blev købt af Google.
Kender du ikke Jaiku, så kender du nok Twitter, og de to services ligner på mange måder hinanden. Gennem disse services kan ens netværk følge med i hvad man laver på nettet – blog posts, bookmarks og små beskeder man enten kan skrive direkte på sitet eller via sms.

De lukker vist for flere tilmeldinger snarest, men du kan se hvordan det ser ud ved at kigge på min profil.
Der er ingen information omkring hverken pris eller planer.

Mere info kan findes her.

5 svar til Jaiku købt af Google

  1. også er en af jeres topbrugere (redsoda) også tilstede på jaiku =) (redsoda.jaiku.com)

  2. luckow siger:

    Hej Henriette
    Cool – ikke sådan med alle de forskellige sociale identiter folk har🙂
    Og tillykke – jeg anede ikke at du havde en finger med i Jaiku – det er jo bare fedt🙂

    http://blog.overskrift.dk/2007/10/10/henriette-weber-jubler-med-jaiku-over-google-opkob/

  3. tak tak luckow – selvom jeg har bare har været freelance ansat og hjulpet dem med at bygge communitiet op

  4. maltesen siger:

    Jeg tror, jeg forløbelig holder mig til facebook i stedet for, hvor google endnu ikke har deres små fedtede fingre med…

  5. kng siger:

    Til gengæld er Jaiku langt mere åbent en Facebook. Vi får sikkert ikke en API ud af til lige med det samme, men foreløbig kan de stille mig tilfreds med udgive news feed’et som RSS.

