Det bedste fra os til dig

Jeg har været på en konference på Teknologisk institut i dag omkring Web 2.0.
Her spurgte Peter Svarre:

Hvorfor er der så få sites der har personaliserede RSS feeds?

Og så var det at jeg kom til at tænke på noget jeg længe havde glemt at lave: nemlig et feed med forslag direkte til dig!
MitKBH kan jo nemlig foreslå dig steder du skal prøve ud fra din smag – du skal bare sørge for at give karakterer til en håndfuld steder!

Så hermed præsenteres: RSS feed med forslag til dig!

Forslag til dig

(Eksempel)

Bemærk også, at jeg nu har puttet billeder med i alle RSS feeds hvor det giver mening.
Du finder dette RSS feed under “min side -> Forslag og ønsker” eller på vores RSS oversigtsside.

Her vil de opmærksomme også bemærke, at der også er kommet et feed til din ønskeliste😉

2 svar til Det bedste fra os til dig

  1. Mads siger:

    Det var dælme hurtig respons, må man sige🙂

  2. luckow siger:

    Joeh, men funktionaliteten var jo allerede i systemet – bare ikke mulighed for at få det leveret som RSS feed🙂

