MitKBH Live!

I dag var det så MitKBH’s tur til at pege, fortælle og vise powerpoint frem på Teknologisk Instituts Web 2.0-konference.

Præsentationen giver måske ikke så megen mening uden de tilhørende ord – men i mangel af et videokamera, kan det vel give et indtryk.

Vi har efterhånden holdt rigtig mange foredrag om MitKBH, Web 2.0 og alle de muligheder, det giver. Hvis din organisation eller virksomhed er interesseret i at få os på besøg, kan I kontakte redaktion@mitkbh.dk eller ringe til Morten på 24 61 66 35.

4 svar til MitKBH Live!

  1. Camilla Bruun Jakobsen siger:

    Tak for inspirerende power-point!

    Det der med Share, Create, Remix – er det jeres “egen” opfindelse, eller kan I oplyse en kilde (jeg synes jeg har hørt det et sted før…)?

    PFT – Camilla

  2. Mikkel Sander siger:

    Hej Camilla

    Jeg mener at huske at vi (ligesom powerpoint stilen) har snuppet det fra Lawrence Lessig, som er en af hovedkræfterne bag Creative Commons og en fremragende oplægsholder. Ret mig Morten, hvis jeg tager fejl.

    Vores beskedne tilføjelse til de 3, er den 4. “forædling” (og derfor er den på dansk). Her mener vi at skabe ny værdi for brugerne, ved at arbejde videre med deres data.

    Mvh
    Mikkel
    mitKBH.dk

  3. @Camilla

    Richard Baraniuk fra Connexions har også brugt noget lignende – men det er “Create Rip Mix Burn”

    Du kan se et videoklip med Richard Baraniuk (TED konference 2006) her. Det handler om at vi kan lære fra DJ/musik kulturen lange tradition med ovennævnte koncept. Videoen varer 18 min

  4. morten gade siger:

    Det er sådan lidt tyveri fra rundt omkring.

